Spis treści:

§1 Słownik pojęć
§2 Postanowienia ogólne
§3 Jakość Usług
§4 Składanie zamówień
§5 Warunki płatności
§6 Realizacja Zamówień
§7 Odstąpienie od umowy („anulowanie” rezerwacji przejazdu)
§8 Prawa i obowiązki
§9 Przewóz bagażu i towarów
§10 Czas odjazdu
§11 Koszty napraw i czyszczenia
§12 Ochrona danych osobowych i prywatności
§13 Postanowienia końcowe

§1 Słownik pojęć

  1. Dostawca Usług – Class Cars Business Solutions z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Sterlinga 7/6, NIP: 7732429870, nr tel. 0048 792 852 852, adres e-mail: biuro@classcarss.pl.
  2. Usługa – przejazd na wybranej trasie pojazdem oferowanym przez Class Cars Business Solutions.
  3. Klient – każdy podmiot lub osoba fizyczna składający zamówienie na przejazd na wybranej trasie.
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Usług na odległość za pośrednictwem strony, określające co najmniej rodzaj i liczbę Usług.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Usług znajdujących się na stronie Dostawcy Usług, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej.
  2. Do składania Zamówień niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych, umożliwiającej wyświetlanie stron www.
  3. Przedmiotem sprzedaży są Usługi transportu osobowego oferowane przez Dostawcę Usług w chwili składania Zamówienia.
  4. Ceny przejazdu na danej trasie podawane są w złotówkach w kwocie brutto. Dostawca Usług jest płatnikiem VAT.

§3 Jakość Usług

  1. Przejazd odbywa się samochodem dysponującym wszystkimi niezbędnymi dokumentami.
  2. Klient ma do dyspozycji Wi-Fi (w zależności od zasięgu sieci GSM), wodę mineralną, ładowarkę z różnymi gniazdami, zestaw podróżny chusteczek, prasę lub inne dodatki – na specjalne życzenie Klienta.
  3. Przejazd odbywa się zgodnie z przepisami ruchu drogowego obowiązującym na terytorium państwa przejazdu.
  4. Samochód jest zawsze nienagannie przygotowany pod względem czystości na przyjęcie pasażera.

§4 Składanie zamówień

  1. Dostawca Usług umożliwia kontakt oraz składanie Zamówień w następujący sposób: za pośrednictwem strony internetowej wypełniając interaktywny formularz; przez telefon na numer: 0048 792 852 852; pocztą elektroniczną (e-mail na adres: biuro@classcars.pl).
  2. W celu złożenia Zamówienia poprzez stronę należy wybrać trasę i daty, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie.
  3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje: e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Dostawcy Usług – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia (w przypadku złożenia Zamówienia za pomocą serwisu internetowego) oraz informacjami dotyczącymi praw i obowiązków Klienta.
  4. W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności w przesłanej przez Dostawcę Usług informacji, o której mowa w § 4 ust. 4 lit. a) Regulaminu, Dostawca Usług prosi o kontakt telefoniczny pod podany w tej informacji numer telefonu lub kontakt za pomocą poczty e-mail, w celu skorygowania niezgodności.
  5. Odwołanie Zamówienia przez Klienta jest możliwe do czasu 24h przed godziną planowanego odjazdu. W tym celu należy skontaktować się z Dostawcą Usług telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.

§5 Warunki płatności

  1. Rozliczenie z Dostawcą Usług może nastąpić w dwóch formach:
    1. przelewem elektronicznym
    2. gotówką
  2. Forma rozliczenia ustalana jest przed terminem realizacji usługi.

§6 Realizacja Zamówień

  1. Klient obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia.
  2. Klient wybiera trasę przejazdu, ilość osób oraz datę przejazdu w jedną lub dwie strony.
  3. Dostawca Usług może zaproponować inny transport w sytuacji, gdy wybrany pojazd jest niedostępny. Informacja taka zostanie wysłana do klienta lub przekazana telefonicznie niezwłocznie. Klient ma prawo odstąpić od rezerwacji.
  4. Dokument sprzedaży Klient otrzymuje w formie elektronicznej i za pośrednictwem poczty.

§7 Odstąpienie od umowy („anulowanie” rezerwacji przejazdu)

  1. Klient może odstąpić od umowy, to znaczy anulować rezerwację na dany przejazd, na 24 godziny przed planowaną godziną takiego przejazdu bezpłatnie.
  2. W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 24 godziny przed planowanym wyjazdem Klient pokrywa 20% kosztów przejazdu.
  3. Rezerwacje można anulować drogą mailową na adres biuro@classcars.pl lub telefonicznie pod numerem 0048 792 852 852.

§8 Prawa i obowiązki

  1. Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia.
  2. Osoby poniżej 13 roku życia mogą podróżować wyłącznie pod opieką innej osoby pełnoletniej.
  3. Class Cars Business Solutions co do zasady nie przewozi zwierząt.
  4. Dostawca Usługi Class Cars Business Solutions nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane sytuacją na drodze, na którą Dostawca Usługi nie ma wpływu. Dokona jednak wszelkich starań by zminimalizować efekty utrudnień zastane podczas drogi.
  5. Dostawca Usług zastrzega możliwość, uwarunkowaną rozwiązaniami technicznymi, przesiadki Klientów do innego pojazdu Class Cars Business Solutions podczas podróży.
  6. Dostawca Usługi Class Cars Business Solutions ma prawo odmówić przejazdu osobie
    1. pod wpływem alkoholu lub narkotyków;
    2. osobie zachowującej się agresywnie wobec obsługi i/lub innych pasażerów;
    3. osobie, która nie dostosowuje się do wymogów prawa.

    W takim przypadku Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów.

  7. W pojazdach Class Cars Business Solutions obowiązuje całkowity zakaz palenia.

§9 Przewóz bagażu i towarów

  1. Klient ma prawo do podróżowania z bagażem podręcznym i głównym. Większą ilość bagażu należy skonsultować z obsługą Dostawcy Usługi. Bagaż nie może zawierać przedmiotów niebezpiecznych i/lub nielegalnych (np. broń, narkotyki). Bagaż główny musi się mieścić w limicie 75cmx45cmx30cm.
  2. Możliwy jest przewóz towarów. W takim przypadku opłata wynosi jak za wykupienie przejazdu na danej trasie. Przewóz towarów należy zgłosić mailowo na biuro@classcars.pl

§10 Czas odjazdu

  1. Czas dojazdu na miejsce szacowany jest przy założeniu punktualnego stawiennictwa Klienta w na miejscu wyjazdu.

§11 Koszty napraw i czyszczenia

  1. Klient ponosi odpowiedzialność za zniszczenia i/lub zabrudzenia pojazdu w kwocie odpowiadającej kosztom naprawy lub czyszczenia.

§12 Ochrona danych osobowych i prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Class Cars Business Solutions Szymon Kaczmarczyk z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. dr Seweryna Sterlinga 7/6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, tel.: 792 852 852, e-mail: biuro@classcars.pl.
  2. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie/opinię na podstawie zgody osoby, kierującej owo zapytanie/opinię (art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO), a także na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (w szczególności w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami).
  3. Odbiorcami przetwarzanych przez Class Cars danych osobowych będą jedynie upoważnieni pracownicy Class Cars. Dane osobowe podane w formularzu będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, a następnie przez okres do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udzielenia odpowiedzi i realizacji Usługi.
  5. W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Oświadczenia w zakresie cofnięcia zgody lub realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: biuro@classcars.pl. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan/ Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

§13 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Klientowi uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Class Cars Business Solutions